Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 24 oktober 2014

Av Soffan - 24 oktober 2014 20:28

Varit en märkligt tyst och klagomålslös dag idag. Baske mig nästan inget som gått fel... vad jag vet. Misstänker ibland att man censurerar bort en del dåliga negativa mejl och telefonsamtal. Annars så har helt enkelt en massa körningar fungerat och alla är nöjd, jag skulle ju till och med ha kunnat gjort ett bra jobb... haha. På allvar, jag har aldrig jobbat i sån motvind som denna höst. Hade jag varit nyanställd, då hade jag gett upp, tömt skrivbordet och gömt mig under en sten. Krälat och ynkat, länge. Skulle ha pressat fram tårar oxå, för det känns för jävligt för en petig planerare att inte få jobba med korrekt underlag... för att sedan få skäll, i veckor, för att resultatet inte stämmer. 


Men nu är de helg, och jag har redan efter några timmar hemma insett att jag inte kan ha mina doftbomber kvar i köket. Måste leta på en bättre placering för mina doftpelagoner. Och så måste jag fortsätta köksskåpsorteringen, hur trist det än är.

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards