Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 26 oktober 2014

Av Soffan - 26 oktober 2014 22:55

Undrar om min ''platta'' vill säga mig något genom att upplysa mig om att det är 20 grader varmt i Nairobi? Visserligen lite molnigt... men va tusan, så kinkig är jag inte...
Oavsett märkligt att den missat att den befunnit sig på svensk mark de senaste nio månaderna.

Av Soffan - 26 oktober 2014 00:58

Ska för övrigt nu gå och sova, men först läsa några sidor i födelsedagsboken... om ond magi och häxor. 

Av Soffan - 26 oktober 2014 00:26

Glädjade nyheter... favvohajen Lydia har pingat. Saknat henne sen i somras. Ordningen är återigen återställd. 


För övrigt är jag orolig att jag blvit mesig, har ikväll genomlidit en romantisk kärlekskomedi på tv... utan att bryta samman. Kanske är det ändå så att man måste gå igenom alla faser i livet, bara det att jag tar dem i fel ordning, ungefär som med så mycket annat i mitt liv. Missade ju tex hela perioden med tjejböcker, alla varianter och åldrar, i och med att jag fann en hel kasse med Fargo och Bill & Ben... direkt efter Vitnos och Eddis fågelskrämma...dvs tvära kast. Kanske därför jag läser en o annan tonsårbok idag, men bara kanske, och mängder med science fiction och fantasy. Och det är här nånstans jag dessutom, för att retas, brukar nämna att jag fick ju heller ingen Barbie. Men jag hade den finaste Skipper-dockan av alla. Om inte, så kan det vara så att dom står i mitt skåp nu. Fast min specialare, Elizabethan Queen The Great Era Collection, är finast... och vem har sagt att man inte kan få köpa en asdyr Barbie åt sig själv?

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards