Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg under november 2014

Av Soffan - 11 november 2014 20:06

5343 kr... de är dagens skitsumma som skitiga bilen kostade mig. Åh sen har de mage att säga att; -jaaa.... de kostade lite den här gången, men det jämnar ju ut sig... VADÅJÄMNARUTSIG? I långa loppet, hela livsloppet, eller? Mina bilar brukar inte ens kosta så här mycket. 


Så nu sitter jag och funderar över om man skulle kunna knåpa ihop gemmobiler eller nått annat att till julklappar. Eller så kan jag ju virka nått. Är ju en hejjar på sånt nu mer... typ... inte. 


Äh, slutgnällt. Visste att det väntade en dyrservice, och nu kom den. Dessutom fick dom pruta lite... de kunde inte fylla på luft i reservdäcket... påstod att jag hade saker i skuffen... Precis som om jag skulle jag ha saker i skuffen... haha. Kan vara så att jag inte plockat ur sen dottern lockade mig att följa med på loppis. Hon fick massor sålt... men de va INGEN som ville ha mina grejer. Ingen av pensionärerna eller småbarnsföräldrarna som dök upp var de minst intreserad av gamla våldsfilmer eller udda böcker. Konstigt?!


O föresten, de här med att gå ner i arbetstid och bara jobba heltid. Har tusan aldrig känt mig mer stressad. Vaknar astidigt och ligger o planerar hur jag ska kunna jobba än mer tidseffektivt för att hinna med fler arbetsuppgifter på färre arbetstimmar. Grymt knepig ekvation att få ihop. Men ska jobba vidare på den. 


Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards