Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 29 mars 2010

Av Soffan - 29 mars 2010 20:02

Det har gått alldeles utomordentligt bra att lyssna på pratboken, Svindlande höjder, hemma i soffan… det gick rent av så bra att det inte blev ett endaste dugg gjort i källaren under den här helgen. Lämnade faktiskt bara soffan och boken några få gånger under söndagen… för att träffa de rara barnen, M och P – C och J… Blev en massa fikande och mycke prat. Det går bra för de små liven… Hann med lite förströelse med dottern oxå… Percy Jackson - kampen om åskviggen… alltid lika trevligt med bio…

Men idag är det måndag och nionde boken som tv-serien True Blood bygger på fattas mig fortfarande och i väntan på att den ska komma på posten läser jag Lemmy Kilmisters ”White line fever”. Eller började idag... och jag skrattar så jag kiknar emellanåt… funkar inte så bra på bussen alltså, i alla fall inte om man vill hålla låg profil…

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards