Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg under april 2016

Av Soffan - 6 april 2016 09:36

Om hunden kunnat prata skulle han tveklöst skyllt sin sovmorgon på mitt nattliga hostande de senaste nätterna, men se den gubben går inte. För i natt har jag nästan sovit mest hela tiden, utan kvävande hostattacker flera gånger i timmen. Så jag, för min del, tror att hans sovmorgon beror på att hundar vet, utan att uppleva det, om det regnar eller inte. För sjutton va det regnar. Skulle behöva full regnmundering idag o den är i källaren... och dit är det långt. Så nu väntar vi, både hund och jag, på att det ska sluta regna eller iaf regna lite mindre. Han sover sig genom väntandet och jag snyter mig och spelar skivor... för tillfället CD men snart övergår jag till LP. 

Av Soffan - 5 april 2016 16:45

Sån himla otur att jag just idag har feber... precis just idag som jag kände för att börja motionera... 

Av Soffan - 2 april 2016 21:22

Vanligtvis kan jag trovärdigt redogöra för vad jag gör om dagarna... men här får till och med jag problem...

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards