Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 1 juli 2010

Av Soffan - 1 juli 2010 15:51

… skickade trafikvakter för att jaga felparkerare och då bötfällde dom en kollega som var där på jobb… attans va arg han e… jag har i alla fall försökt prata vänligt med vaktbolaget… en bro har blivit blir påkörd och har nu resulterat i 11 samtal med 7 olika män som inte ska laga bron… den 8 mannen jag pratade med är min hjälte för han ska laga bron… och fort och enkelt skulle de göras också… har även hunnit med övertygat Trafikverket att lägga ner ett stort jobb denna vecka på grund av P&L… de blev ju så trångt på vägarna när de stängde av körfält… det har alltså varit en händelserik förmiddag… så nu sitter jag bara och väntar på att något ska hända… telefonen har kanske gått sönder… eller så förstår alla att jag om nån timme ska knalla iväg upp mot festivalområdet… börjar bli dags för Peace & Love…  

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards