Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 20 mars 2011

Av Soffan - 20 mars 2011 16:01

Massproducerar matlådor, kommer aldrig att tycka att det är skoj, men det svider att köpa utelunch. Har blivit snål… eller ekonomisk… haha. Blir störd hela tiden bara av lilla vovven som vill att jag ska lyfta upp honom och gå ut så han ser över balkongräcket. Kommer att bli bra med de nya balkongerna, då kan han titta själv. Börjar närma mig slutet på dagens matlagning nu i alla fall. Än så länge har det blivit sex lådor med ugnspannkaka, tre lådor gräddig dragontorsk, fyra lådor med lax och pestogrönsaker… och så kommer det att bli minst fem lådor med kyckling och nått till… och sen ska jag diska ända tills sent ikväll, minst. Skulle ha  blivit thaikycklingröra idag oxå... men av olika skäl hoppar jag över det idag. Får inte plats med mer i frysen just nu... måste äta mer hjortronsylt först... och glass.

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards