Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 5 april 2011

...

Av Soffan - 5 april 2011 20:59

... grejerna i hallen stannar ett tag till... för jag blev trött på alltihop och trillade ihop i soffan med nya boken istället. Mord på Shetlandsöarna, Svart som natten, drog mer än tavel- och klädhögen som ska... någonstans... dvs någon annanstans... och ska snart jag också nån annanstans... typ sängen. Tog hårt på krafterna att cykla testcykel... Men tusan så stökigt det vart här hemma bara för att jag vill göra fint. Åh, hm... nu glömde jag av att fiskarna ville ha sin nya luftpump också... jaja, får bli en annan dag.

Av Soffan - 5 april 2011 17:48

Jag har gjort annat med mitt liv sen i fredags än att drömmande detaljstudera kökskatalogen... även om det inte verkar så. Men faktiskt så hanns det med scrappmässa både på lördag och söndag. En stärkande söndagsskogstur utan vare sig fika och mat... för så går det när man dietar... en lättare ommöblering och tillstökning vart det oxå under helgen. Men idag vart de bara jobb och i går också för den delen... eller föresten, idag vart det minsann inte bara jobb... de vart den läskiga hälsokontrollen också. Med stick i fingret, blodtryck, hörselkontroll, vägning, mätning... hur troligt är det föresten att längden förändras... och slutligen den hatade turen på testcykeln. Resultatet vart i alla fall som sådant... jag hör lite kasst, är normalfet, har normalkondis, bra blodvärden men lågt blodtryck. Finns alltså hopp om fortsatt liv... förutsatt att jag inte vissnar ihop nu när jag ska fortsätta ommöbleringsprojektet, innan jag slår ikull mig i hallen på alla saker som förhoppningsvis bara tillfälligt hamnat där...

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards