Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 26 september 2011

Av Soffan - 26 september 2011 16:30

Tror den goda lunchen tidigare idag och godiset jag "fyndade" tog knäcken på mig. Har under eftermiddagen drabbats av total handlingsförlamning... Annars är det helt enkelt bara så att det är en "trötterdag" idag. Till och med chefen gick ju omvägar i morse för att inte störa mig... Men som tur är verkar det inte vara några större katastrofer på gång i "min" del av länet. En marknad i Solvarbo ställer inte till någon större oreda utan är mer att se som ett nöje. Kom däremot just på att jag inte förberett mig inför onsdagens pysselkväll. Slarvputte! Men istället har jag en plan för informationsmaterialet jag måste skriva ihop ikväll rörande monterandet och införandet av våra nya kodlås.

Av Soffan - 26 september 2011 12:09

Om en kollega lämnar rummet och därmed företagets "bjudgodis" obevakat, då tycker inte jag att det är att likna vid stöld om man förser sig med en eller annan godsak. Man tar bara det man har rätt till lixom... Det kan även ses som en "betalning" för det jobbrelaterade samtal som damp in i natt på privata mobilen... Kan fortfarande inte minnas vad jag sa, men med tanke på känslan i kroppen när jag vaknade till riktigt så var jag nog inte så serviceinriktad i mitt bemötande... snarare grinig och tvär. Undrar föresten vem som gett ut numret? Borde föresten inte ha ätit det där sista godisbitarna... men å andra sidan borde jag inte gjort gårdagens stora bokbeställning heller... så härmed kan man väl dra slutsatsen att köpstoppet på böcker är hävt. Men det är ju så mycket man inte borde, hela tiden...

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards