Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 8 september 2015

Av Soffan - 8 september 2015 19:08

Dottern ringde mig idag och frågad mig om jag inte hade ett sånt där 7-16-jobb... och de har jag väl, egentligen. Tanken med byte/förlust av arbetsuppgifter och många fler kollegor var ju att inte jobba övertid. Typ. Men insåg att det går "sådär"... så jag åkte hem. Bara för att fortsätta jobba i rasande takt. Men i all fall åt mig själv... och min balkong. Gjorde slag i saken idag och gjorde höst där ute. Tunga mattan är nerburen, hel o ren, stolar och bord likaså. Nu är det bara blommorna kvar. Har inte någon riktig plan, men gav bort 5 stycken pelargoner redan igår till entusiastisk kollega och fler måste nog avyttras. Sen är det bara resten kvar. Fast jag ska nog smyga med några till kontoret, är ju kallt som attan där från nu fram till maj, så dom lär trivas och jag får ha tjockare tröja. 

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards