Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 15 augusti 2009

Av Soffan - 15 augusti 2009 18:42

Blev snabbt klarvaken i morse, trodde de var grannens kommunala väckning- och frukostpatrull som tidigt i ottan höll på att forcera den låsta dörren men istället fick jag trevligt frukostsällskap och filmstund … det är med andra ord en annorlunda dag idag. Att den sen innehöll en trevlig utflykt med M och B och sen många timmars läsande och lördagsgodis bättrar bara på dagen. Min velighet angående en inbjudan till kvällsaktivitet väljer jag att bortse från. Har ju så himla svårt för att bestämma mig för om jag ska följa med ut och roa mig eller inte. Känner mig lite som tjuren Ferdinand…. han trivdes ju bäst under sin korkek och jag trivs nog bäst i min goa soffa med mina böcker, datorn i närheten och tv på… Har ju dessutom redan hyrt en film till kvällen… Watchmen… Men som sagt… det är bara tidig kväll ännu… kan ju hinna ändra mig många gånger om… kanske… eller inte…

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards