Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 14 augusti 2009

Av Soffan - 14 augusti 2009 20:28

Tittade just på Lunnefåglar på Runde på tvåan… nu känner jag mig nästan dum som försökte mig på att fotografera lunnefåglar med min, visserligen nya, kamera. Vilka jäkla objektiv de hade… fusk. Lite skitig kläder och skakiga bilder hör väl till? Eller är mumlandet nu bara ett utslag av avund? Troligen… men det går över för deras prylar väger mer än jag har lust att bära på. Jag har däremot burit på nått annat oönskat idag… en fästing. Kommer aldrig att vänja mig… fan va äckliga de är. Vovven och jag tog tidigare idag en tur ut i skogen på fika… Och som alltid blev jag en smula sömning så jag sov en stund ute i det fria… och då går det så där. Vovven klarade fästinginspektionen, men inte jag… kan det bero på att han springer så fasligt att inget fäster på honom mån tro… Han har dessutom upptäckt att växthuset inte bara är ett spännande hus... det finns saker att äta där oxå... tomater... och godast är dom när han får ta dem i smyg...

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards