Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 27 juni 2009

Av Soffan - 27 juni 2009 19:41

Börjat vakna till liv igen… har suttit på balkongen och läst ”Låt den rätte komma in”… och sovit lite mellan sidvändningarna. Det är svårt att sova vidare när boken trillar i golvet med en smäll. Men det gör inte så mycket. För jag blir lika glad över hur varmt det är var gång jag vaknar. Börjar bli dags för en dusch… föresten så bangade jag ur på att följa och bada idag. De händer baske mig inte ofta… måste nog fundera över varför… för mycke folk va min tama bortförklaring idag... haha… Har jag förvandlats till en badkruka sen i somras?

Av Soffan - 27 juni 2009 14:07

Vaken igen… och har precis fått ta tag i vardagsproblem på en lördag. Och när vardagsproblem uppstår på en lördag har de en tendens att bli kostsamma…. Så varför var vattenkranen till tvättmaskinen tvungen att börja tokläcka precis just nu? På en lördag? När jag dessutom helst bara vill sova och inte jaga rörmokare… vilket i och för sig skulle kunna vara trevligt… men inte nu, idag eller någonsin på en helg…

Blev just räddad av verktygsförsedda grannen K… ingen dyr rörmokare idag inte. Tack för det… var nog bara lite för trött, sömning och ofokuserad för att tacka ordentligt. Tack!

Ska leka lite me vovven idag innan det är dags för festivalbesök igen… hm… tror Slagsmålsklubben drar idag… kommer säkert att ångra att jag inte orka se Electric Boys… bara för att… men att missa Volbeat i torsdags svider nog mest...

Tror den gemensamma "städaträdgårdsdagen" är avklarad.... kan alltså visa mig på min fågelholk o sola lite... dvs sova lite i solen...

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards