Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 14 februari 2010

Av Soffan - 14 februari 2010 17:44

Kände plötsligt att jag lyckligtvis lever ett förhållandevis enkelt och okomplicerat liv… t.ex behöver jag aldrig tvätta mina sminkborstar, vara orolig för att min hy ska exponeras uppförstorad på bild, jag kan byta hårfärg som jag vill… även om det nu mer mest handlar om ett åldersrelaterat färgbyte... Grått är ju rätt käckt de oxå. Åh.. nu kom jag ihåg en sak… Var så sur i förra veckan över hur dyrt det var att toppa håret att jag svor på att aldrig mer betala för det… i alla fall inte så mycket… Nu händer det ju inte så ofta så att jag klipper mig så risken finns att jag glömt bort det till nästa gång…  

Av Soffan - 14 februari 2010 08:54

Hur kan det bara vara möjligt att man får sända Pole to Pole kl. 7 på mornarna? Vill ju så gärna se det – men sover ju då… eller nästan i alla fall.

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards