Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 7 februari 2010

Av Soffan - 7 februari 2010 19:44

Om man bortser från att jag trillat omkull i gropar dolda under snön när jag försökt putta på en släde, haft traumatiska upplevelser som kan kopplas till underställ och rånarluva och studsat omkring på snöskoter i snöyra så har det vart en himla lugn och rätt händelselös jobbresa… haha… Nä då, det har varit ovanligt givande. Massor med jobb och mycket att fundera vidare på. Att vi sedan hade förmånen att få lyssna till en av de bästa föreläsarna i ämnet motivation gjorde det inte sämre. Möjligtvis kan chefen få svårt att hålla mig tillräckligt sysselsatt så att jag inte fladdrar iväg i tankarna på mina just nu vilande resplaner…

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards