Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 19 september 2010

Av Soffan - 19 september 2010 15:19

Att en enda liten fisk kan ställa till med så mycket oreda är ett mysterium… eller om det är jag, fisken matte, som orsakar det? Det är söppel o kladd o lortigt akvarievatten överallt. Lilla vovven ligger och betraktar eländet från soffan… lite lagom loj efter att ha jagat äpplen… och skrämt höns. Huvudpersonen för det hela tar det lugnt och simmar lite nonchalant omkring i finaste tillbringaren. Nån som vill ha saft, kanske… hehe…

Av Soffan - 19 september 2010 09:08

Morgonstund har guld i mun och jag vaknade som vanligt tidigare än uppskattat. Men tv kan roa och just nu är jag helt uppfylld av frilandsodling. Tyvärr så har jag inga förutsättningar för just frilandsodling… men… om man bortser från det så… ja… nu vet jag inte riktigt hur jag tänkte men nått va det i alla fall. Tomater kanske… göra eget tomatkladd. Dags att besöka far och vittja hans växthus innan tomaterna fryser… Lilla vovven är redo för skogstur och står här och trampar och tjatar att jag ska skynda. Men jag har ju inte ens ätit frukost än… suck…

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards