Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 13 juni 2011

Av Soffan - 13 juni 2011 21:02

Lediga dagen blev föresten en riktigt stressig jobbdag... tre telefoner och bara två öron... mängder av samtal att både ringa och ta emot... nya gropar att betitta och information att skriva om hur man undviker att köra ner i dem... och slutligen så hann jag tack och lov att krama barnbarnet också... och mumsa söt god närodlad jordgubbe.

Av Soffan - 13 juni 2011 19:22

Har man inget bättre för sig så kan man ju alltid städa pyssellådan... eller titta på The Big bang theory... Tror jag väljer det sistnämnda...

Av Soffan - 13 juni 2011 18:09

Steget från en påsdiet till en annan är kort... och nu är snart ostkrokarna slut. Stressäter så käkarna knakar... men heller det är att jag får ett smärre utbrott på hantverkare, överlag... För det finns tillmötesgående såna också... rörmokare verkar tillhöra dom goda och likaså fönstermonterarfirman som plötsligt kom ihåg att de utlovat tioårsgaranti... Och som utlovat – så regnar det... Främst tror jag att det beror på att kollegan J har sin första semesterdag idag...

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards