Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 18 februari 2012

Av Soffan - 18 februari 2012 10:05

Besinning och eftertänksamhet är inte mina skarpast utvecklade förmågor... men nu sitter jag här, igen, och grunnar över behovet av innehållet i den vilande beställningen hos cdon. Lutar åt hög grad av viktighet, speciellt nu så här dagarna innan bokrean och med tanke på mitt pengasparande och att lönen dimper in först efter rean startat. Det där sista sagt med en gnutta ironi, finns väl ingen gång man är så sugen på att spendera pengar som när man inte borde? Blir nog en beställning i alla fall, ska ju ha något att göra sen när alla pengarna är slut också, nått som inte kostar så mycket. Och sen, sen kan jag börja låna e-böcker på bibblan i stället... Menar, jag kan ju inte bara titta på lavar, fåglar eller samla icke fridlysta blommor o förvara i herbarium eller nått sånt... Äh, ska ta o gå o mata fiskarna och fundera en vända till innan jag klickar hem beställningen...

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards