Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 8 april 2012

Av Soffan - 8 april 2012 22:23

Kanske aldrig blir en världsnyhet... men jäklars va matlådor jag har producerat idag. Fick städa spisen både innan och efteråt... Måste vart en otroligt stärkande sovstund på förstukvisten i skogen idag. Frukost, de vart jag däremot utan, men det kan ju lätt bli så när man inte påannonserar sitt besök, i förväg. Tjuvöppnade istället påskägget jag skulle ge bort i present... men nöden har ju ingen lag, eller hur? Lämnade ju ändå mer än jag åt upp, vilket får ses som ett framsteg eller omtanke eller nått sånt. Fast frukost, de kombinerade jag ju med främmandefika några timmar senare med vännen M. Och en ny blomma fick jag också av henne... dödade ju pinsamt nog den jag fick tidigare...

Men dagen har bestått av mer än sova och fika... har tittat på när en massa kartonger skulle byta plats oxå och då fick jag erfara att en gamma potta kunde roa, vilket var oväntat... men mindre oväntat är att garaget fortfarande är ostädat. Men de kommer fler dagar att göra sånt tråk på... kanske redan i morron. Eller nån annan dag... för nu är det dags att avsluta filmtittandet och övergå till kudden och bokläsande.

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards