Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 1 april 2012

Av Soffan - 1 april 2012 19:20

Om jag låg bra till med påskpysslet i onsdags så är situationen något förändrad idag, det vart en kyckling på bordet och inget mer. Kanske förändras det hela igen om någon dag. Om man nu nånsin kommer att orka göra något mer innan påsk med tanke på det grymt stora godisfyllda påskäggen som kom med posten till kontoret i fredag. Är dock rädd att jag redan ätit ur det jag tycker om, så det blir nog inget problem. Problem vart det istället idag när jag dödade farsans dator. Lyckan var stor sekunderna innan då internet, msn och allt fungerade... men som sagt, ge mig några sekunder så dödar jag även stabila system.

Gick bättre någon timma senare när jag hade finfrämmande, av barnbarnet. Vi lekte me allt... och den tidigare så skrämmande gunghästen, är nu besegrad.

Fast barnbarnet och jag hängde lite i fredags också, kollade på pyttesmå kycklingar och plockade tussilago och så. Men tänkt så lätt dom går sönder, dom små fina gula blommorna... haha.

Har med andra ord haft en ovanligt aktiv helg, dvs har inte legat i soffan och läst en enda rad... hann till och med en konstuställning i Stockholm, där jag dessutom vann en tavla, fast egentligen va de ju inte jag som drog den vinnande lotten, utan den fick jag... Tack! Ett dyrt besök på zoobutik i Bromma hanns oxå med. Så påskpyssla, de har jag kvar att göra... :)

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards