Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 1 januari 2015

Av Soffan - 1 januari 2015 10:46

Kanske går jag nu händelserna/tiden i förväg, men det är ju ändå ett nytt år - nya möjligheter; och jag väljer att sätta mig in i balkongmattsutbudet på Matts Mattor... för snart är det faktiskt vår och strax därpå sommar och då önskar jag mig en matta som inte släpper miljoners små grå strån, så att den lilla svarta hunden slipper bli helt grå efter att ha solbadat på balkongen. 


Dagens heminredningsinsprition kommer sig av ett inslag om Karin Larsson i programmet om Konsthistoriens kvinnor. Inte för att hon hade en plastad solhärdig och lättstädad balkongmatta, men det är ju helt jäkla omöjligt att inte bli påverkad av bilderna från deras hem i Sundborn. Undrar om IKEA har öppet idag?

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards