Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 28 november 2015

Av Soffan - 28 november 2015 20:01

... man kunde visst äga ännu fler påskägg... suck. Men nu är i alla fall stakar och stjärnor på plats, är inte klart än på långa vägar, men jag är på gång. Att byta gardiner gick/går trögare än väntat, vilket jag faktiskt trodde var omöjligt... annars är det bara så att jag är lördagslat. Och varför skulle jag inte vara det, hunden gör ju inget annat än o sover. 

Av Soffan - 28 november 2015 09:32

Efter att ha utsatts för en klassisk "tvåändsklippning" är det nu dags för lilla vovven att åka till Jenny och snygga till frisyren, i god tid innan jul. Han kanske inte gillar själva besöket, är pinsamt glad att bli "räddad" därifrån, men just nu påminner han mest om en pälspuff med pipnos, så han kommer inte undan.


Men en annan sak; hur många påskägg kan man äga? Svaret på frågan är M Å N G A... men nu är dom i alla fall på samma plats allihop. Så ser nån mig någonsin köpa ett påskägg igen, tvinga mig att lämna tillbaka det och skicka mig raka vägen ner i källaren. För där är dom nu, i Londonkartongen... 

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards