Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 18 juli 2015

Av Soffan - 18 juli 2015 08:36

Första semesterveckan går mot sitt slut. Har inte direkt legat på latsidan, än. Däremot är det ganska städar hemma nu. Dottern knuffade igång mig tidigare i veckan och nu är till och med balklänningen lämnad på kemtvätt. Tog nått år... läs många... men nu är det gjort.

Surar lite på hunden idag bara. Han väckte mig tidigt och var mycket entusiastisk och på G. Jag steg upp... bädda sängen, klädde mig... och hunden försvann. Hittade honom snarkande i sin korg. Det regnar!

Annat var det igår kväll, angående snarkande. Att natta barnbarn är en konst. Men strax innan alla vaggsånger var slut fick jag iaf till det. Känns ju alltid bäst om detta dessutom händer innan föräldrarna dyker upp hemma igen...

Men nu - dags att väcka hunden.

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards