Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 12 april 2009

Av Soffan - 12 april 2009 18:34

Man kan inte direkt anklaga mig för att ha varit till så värst stor nytta i skogsgläntan idag inte. Det var så varmt och gott i solen att jag mest bara har bättrat på fräknarna… tufft jobb… men de ska göras de me… Bäst att njuta fullt ut nu innan naturen blir nerlusad av fästingar… dom älskar mig och jag har kraftig fobi för dem… När jag inte bara maskade letat vi vitsippor men det var lite för tidigt för dem än… såg inga blåsippor heller för den delen… men desto fler tussilagon… och blivande rabarberpaj… hoppas jag i alla fall att det här är... på bilden alltså...      

Av Soffan - 12 april 2009 11:06

Har en lindrigt sagt utmattad vovve liggandes i hallen. Han surar och längtar hem till matte, för här händer det då bara ruskigheter, så som att bli klippt och sånt… Vet inte i och för sig riktigt vem som är tröttast, han eller jag. Men jag ligger i alla fall inte på hallmattan och tjurar. Men eftersom solen skiner på sitt allra bästa sätt idag så ska jag snart störa honom med att gå ut, eller kanske fara ut i skogen en sväng… och det är ju kul ända tills det är dags att fara hem igen... haha... Finns dock något som borde göras innan jag skitar ner bilen igen… skifta till sommardäck… suck…

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards