Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 28 april 2009

Av Soffan - 28 april 2009 21:19

Hm.. de va en buss jag fotade... och nu tittar vi på fina vitsippor i stället...

Av Soffan - 28 april 2009 18:58

Idag är det tur att jag känner mig rätt till freds med mig själv… för det har varit en skitdag… eller kanske inte som igår… men när på. Började redan i morse, skulle nu nån läsa det här som inte känner mig, så måste ni ju tro att jag är helt knasig… Men jag va ute på spaningsuppdrag igen… diskret… gjorde inget väsen av mig… inte förens det var dags för direktkontakt… då jag inser att jag är allt annat än anonym… och börjar gapskratta. Hade ju för sjutton jobbjackan på… och hur anonym och diskret är man då? På nästa uppdrag, vilket inte var diskret överhuvudtaget, då fick jag mig en rejäl uppläxning i vad som jag trodde låg under immaterialrätt men troligen lyder under någon kriminallagsparagraf… Man får inte fotografera VAR man vill, de vet jag… men jag visste faktiskt inte att en parkering vid en kommunal inrättning var fredad… Uppdraget går därför tillbaka till uppdragsgivaren…

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards