Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 2 april 2009

Av Soffan - 2 april 2009 20:14

Ibland när man vill veta saker utan att fråga, alltså när det helt enkelt inte blir bra om man frågar för att det man vill veta något om, inte agerar naturligt om de vet att jag vill veta… då kan det bli så att man måste bege sig ut på spionuppdrag… Men om jag inte visste det tidigare, så är jag i alla fall efter dagens försök helt på det klara med att jag är ett uselt spionämne. Ville ju lixom bara se hur saker och ting fungerade utan inblandning eller att någon visste att de var iakttagen. Men jag är rädd att jag nog mest fick Jacques Clouseaus att framstå som diskret och lyckosam. Känner mig en smula generad… men gör ett nytt försök i morgon...    

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards