Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 2 oktober 2010

Av Soffan - 2 oktober 2010 21:44

Varsina varma jackor och skor fick M och jag med oss hem idag… lilla G, hon fick en blommig klänning hon… och en vinter mössa. Sen det där andra som också kom med hem… de har jag lite svårare att försvara… men en dyr fin pumpgrej till diskmedlet eller tvålen i köket… hur har jag kunnat klara mig utan… så länge?

Av Soffan - 2 oktober 2010 10:16

Förvandlingen till riktig mormor fortgår... bullbak förra veckan… och nu har jag just återanvänt paketpapper för inslagning av ytterligare en klapp. Bara det att jag hade begagnat papper kvar säger ju en hel del... haha… men jag spar inte på fina paketsnören, än…

Av Soffan - 2 oktober 2010 09:07

Oktoberledighet verkar utebli. Har mer jobb att göra än vanligt, så drömmarna om ledigt når inte riktigt ända fram, annat än i just drömmarna. Men då får man göra annat, då får de bli dagsutflykter… typ Älvsjö och Barnmässan. Samtidigt är det även HEM- och Hem &Villa mässa så jag är säker på att vi får fullt upp. Blir föresten två mässbesök med nån veckas mellanrum för mig… Det är inte riktigt samma sak som att ligga och plaska i varmt hav… men men… har stora förväntningar på november och ledighet i stället. Men nu är det dags att sätta fart på lördagen… M har bokat in mig för en halvdagsaktivitet… minst.

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards