Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 12 juni 2010

Av Soffan - 12 juni 2010 23:02

Om man inte riktigt vet vad man ska göra en lördag, förutom att äta lördagsgodis, så kan man ju alltid hänga på soptippen… Har varit där, i spöregn, med stora M och gjort mig av med bevisbördan efter tavelkraschen och sen är jag ju faktiskt, som god samhällsmedborgare, en flitig sorterare… var sak har sin plats… Och för att förbereda oss för denna, dagens enda, uppgift laddade vi med fika… och allra bäst är det då med hemlevererat grannfika. Eller föresten det var snarare det enda jag gjort idag… förutom det som lämpar sig bäst en regndag som denna… legat i soffan och läst… o tvättat lite o städat ännu mindre.

Av Soffan - 12 juni 2010 08:54

Undrar om det serveras frukost på hotellet? Menar en sån där riktig hotellfrukost där man av platsbrist i magen måste välja bort en massa godsaker… Men men… de får bli bra me hemmafrukost… regnar så fasligt idag så jag vill nog inte går ut.

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards