Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 23 juni 2010

Av Soffan - 23 juni 2010 21:46

Idag tror jag att jag haft nöjet att avlyssna den knasigaste utskällningen, alla kategorier… Kollegan fick ett samtal som varade i flera minuter där en äldre man gick i taket över hur någon uttalat midsommar… ”missommar” va fan e de, nån jävla katt, e heter ju midsommar…. Så där höll han på och ryade… länge… Så här efteråt kan jag inte riktigt fatta va kollegan hade med de o göra… men men… midsommar är upphetsande på olika vis.

Annars så har jag äntligen köpt små söta högtalare till bärbara datorn som miste förmåga att låta… säkert i julas… men nu så låter det igen vilket är trivsamt. De trista just nu är bara att jag hostar så illa att det överröstar… och så går de när man är snål och köper billigaste snikhögtalarna.

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards