Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 19 augusti 2010

Av Soffan - 19 augusti 2010 21:48

Jag är ett svart litet… regnmoln… trallllaaalllaaaa… Fy vilken dag det har varit idag. Enda trösten att den inte kommer upprepas… för denna dag är verkligen förbrukad. Att det sen kan komma lika urjävliga andra dagar, de gör inget – för dom kommer aldrig att vara som den här. För dagens dag har jag absolut gjort slut me... här o nu. Fast mest gnäller jag nog bara nu… finns ju några saker som gått bra också… jag hittade hem fastän jag var så trött att jag först körde fel, balkongprojektet är återupptaget, jag är mätt i magen och har en bra bok som väntar när jag lägger huvet på kudden… och som jag sa, i morron är det en ny dag… Fick alltså lite "rest" på "examensjobbet"... men inget olösligt. Så i det stora hela gick de rätt bra... men inte bäst... och det är bara det som gäller.

Av Soffan - 19 augusti 2010 06:35

Räddade just mina fina balkongblommor efter att ha övergivit dem under en längre tid och dessutom låtit dem trampa vatten senaste dygnen. Attans vad de regnar… knöligt att inte ha tak över holken – för jag hade dessutom grejer på tork där också… haha. Men nu är det frukost och strunt i regn. Torkade blåbären är slut så nu tuggar jag gojibär till filen istället. Inte lika gott men trevlig röd färg har bären i alla fall… och det är väl en lämplig frukost för den som klämde pizza igår kväll… Har tv på och ser reportaget om tjuren som hoppade upp på läktaren och skadade folk... och det är ju tokigt... men... när ska spanjorerna sluta med tjurfäktning? Nä, ska kanske ta o käka min frukost och ta tag i mina egna "examensbestyr" istället... Har många fjärilar i magen just nu...


Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards