Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 29 augusti 2010

Av Soffan - 29 augusti 2010 22:03

Upptäckte nyss att jag har hundhår ända upp på övre köksskåpen… men det är väl så de blir när man klipper liten vovve på diskbänken… Slog inte sönder några glasögon den här gången i alla fall. Men det beror nog främst på att vovven levde farligt och att jag stuntade i att använda dom.

Av Soffan - 29 augusti 2010 21:36

Ska bo på hotell några nätter här alldeles snart… ett ynka litet problem med det är bara att jag inte riktigt vet var och inte från när eller vet ju vilken stad och så, men inte var där. Så frågan just nu är om jag bör packa nu eller nån annan dag. Skulle ju ha kunnat vara bra att gjort en notering i någon kalender… och om det är nu jag borde packa, så har jag ett till problem… för då borde jag ha tvättat redan tidigare än nu, för nu är det för sent med tanke på att min tvättmaskin inte är direkt diskret utan tar sig friheten att hoppa runt så långt strömsladden räcker och föra allsköns oväsen… hm... kass planering... typ.

Av Soffan - 29 augusti 2010 09:45

Lite roligt är det väl i alla fall att amerikanska blåbär är stora? Eller? Struntade i det där med nygräddad frukostmacka från skafferiet idag. Den var ju ändå kall innan jag var hemma igår. Så det blev vardagsfrukost med fil och dagen till ära, blåbär. Är fullt medveten om att skogarna är full av blåbär… och lingon oxå för den delen… men det är där… Och det är frukostdags nu och då hjälper det inte hur mycket bär de än finns i skogen… för jag vill ha blåbär nu och då duger amerikanska gott.

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards