Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 9 februari 2011

Av Soffan - 9 februari 2011 21:25

Är klar med förvaltningsberättelsen eller verksamhetsberättelse eller vad den kallas, för idag i alla fall. Finns tydligen alltid uppgifter som ingen i vår styrelse har svar på… så i morron får jag ägna mig åt eftersökningar utanför pärmarna och det avancerade löspappersystemet på det lokala hemmakontoret, som återfinns två trappor ner. Dags för lite generande föreningsförnedring alltså… och sen… sortera mera. Men innan dess ska jag läsa "Harry" och sova gott och länge.

Av Soffan - 9 februari 2011 15:48

Suck, nu ska jag snart sätta mig och ägna kvällen åt att fnula ihop smarta, informativa och korrekt formulerade meningar att fylla en verksamhetsberättelse med och det är fan inte lätt. Så snälla nån, stör mig, ge mig något annat att göra… för det här vill jag inte riktigt idag, det är ”bara ett måste”. Hungrig är jag oxå…  

Av Soffan - 9 februari 2011 12:19

Så tokigt, mina fiskar ska ju simma tillsammans, glömde visst bort att dom är stimfiskar… haha…

Fick mig en tankeställare i morse. Sov så gott hela natten men drömmen som väckte mig fick ett abrupt slut. I drömmen var jag ute och åkte bil… och det gick bara fortare och fortare och vägen var till sista bara en skogsstig… sen bar det av ut bland granarna, men då satt det ingen vid ratten… sen kraschade det och jag vaknade med ett ryck… Vaknade så nedrans häftigt att jag fick huvudvärk som följd… och en timmes till sovmorgon. Kan det vara så att mina drömmar för söker säga mig något?

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards