Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 21 november 2009

Av Soffan - 21 november 2009 21:45

Trodde inte man kunde hinna så mycket en hel vanlig slappislördag. Men det har tvättats fönster, fyndats böcker på loppis, köpts julklappar och vovven har fått ny frissa. Hann med att städa oxå… Kan det bero på solen mån tro… kanske… och om inte så spelar det inte så stor roll. Har dock fortfarande en gardin att sy… men inte i kväll. Kan i och för sig finnas ytterligare en annan anledning till att jag hunnit massor idag... har inte tillbringat dagen i soffan med en god bok...

Ska jag dessutom vara riktigt ärlig så var de flesta klapparna till mig själv… lilla M däremot var betydligt mer disciplinerad och fokuserad och lyckades därmed att köpa klappar till andra oxå…

Av Soffan - 21 november 2009 09:33

Den påstått morgontrötta vovven var inte speciellt trött nå gång före sju när jag olyckligtvis vaknade till och rörde på mig. Full av entusiasm har han fyllt min säng med diverse leksaker och satsat järnet för att locka mig att kliva upp, vilket jag gjorde någon timme senare… till en solig morgonpromenad. Attans så skönt de är ute idag - strålande sol. Trevligt promenadsällskap fick vi oxå, av en stilig Golden retrieverdam med tillhörande husse. Fast nu när vi väl är hemma igen och har ätit frukost och ska umgås då har minsann någon gått och lagt sig igen…

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards