Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 22 november 2009

Av Soffan - 22 november 2009 21:04

Förmodar att ingen bli förvånad om jag berättar att gardinen inte sitter i fönster utan ligger i en hög på köksbordet? Tycker det är rätt ok att vara utan gardin i köket… eller inte. Fan va illa det ser ut. Är så illa att jag nog måste tröstäta nått… nått gott, fiberfritt och garanterat fettbildande... en liten enportions kladdkaka i folieform kanske…

Gjorde roligare saker på eftermiddagen idag än att sy. For i väg på öppet hus på Stentryckeriet istället och tittade på när några konstnärer måla eller snarar ristar på platta stenbumlingar.. en för var färg… som sedan används i tryckerimaskinen… en taget… pyssligt värre.

Av Soffan - 22 november 2009 12:41

Nästa gång någon av er, som läser detta, ser mig närma mig en tygaffär eller liknande… påminn mig om att det finns färdisydda gardiner att köpa…

Av Soffan - 22 november 2009 09:44

Laddar för frukost… men vill jag ha macka måste jag klä mig och gå till stora skafferiet tvärs över gatan… så man kan säga att det råder viss obeslutsamhet här i hemmet just nu. Håller ju på att nåla och knåpa med den blivande köksgardinen. Skulle i och för sig kunna bjuda hem någon på frukost som får ta med sig macka… haha… men då lär jag ju i alla fall byta ut sovkostymen till något annat… eller helt enkelt bara äta havrepuffar med sylt i stället… och vara utan macka idag. Jobbiga beslut när man är hungrig men fortfarande sovtrött...

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards