Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 25 februari 2009

Av Soffan - 25 februari 2009 20:16

Har haft tråkigt idag. Bara kollat film, sovit och gjort annat som jag ska berätta om en annan dag. Funderar på om jag inte borde göra semlor idag också… bara för att… även om en kollega antyder att… ”semlan tyder på tillfrisknande och dåligt med sysselsättning”. Vilket är sant och känns bra. Jobbigt att vila…

 

Ska snart klippa mig. Alltid lika ångestfyllt… det krävs att man har en plan. Annars vill de så gärna bara ta ut sin lycka i att klippa av ett långt hår… bara för att. Men det är så att om man inte är speciellt förtjust i att hålla på med hår… då är det så himla praktiskt att ha de långt och gärna för långt. Men det kliar alltid i fingrarna på frisörerna… och jag är rätt snabb med mina beslut ibland och har mer än en gång.. snarare 10 gånger kommit hem med kort hår som bara krånglar och spretar åt alla håll och som jag är jättemissnöjd med… Men de är ju så fint med självfall… haha…

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards