Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 9 mars 2009

Av Soffan - 9 mars 2009 18:32

Min bank har skrivit brev till mig där de kallar mig en av deras kloka kunder som tänker framåt… och nu vill de boka tid med mig för Pensionskollen. Det låter lugnande, hoppas att de också kan få mig lugnare och klokare än vad det där orange kuvertet gjorde som kom häromdagen. Som framtidsprognosen ser ut idag… så lär jag nog allvarligt överväga att gifta mig, rikt ... eller börja spela… på vinnare då naturligtvis… annars har ni en ännu större ekonomisk förlorare här än vad jag är redan idag, enligt prognosen. Det är väl själva fan att man ska spekulera med sina pensionspengar… grrrr… Så jag ska nu snällt fylla i namn och nummer så att banken kan kontakta mig och sedan göra underverk med mina kassa fondval…

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards