Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 17 mars 2009

Av Soffan - 17 mars 2009 18:54

Led av väderfixering tidigare idag men den har dämpats. Kanske blir så, en sån här dag, när man känner att nästan allt man gjort har man gjort minst två gånger. Inte för att det blivit fel, utan för att det jag grejat med idag uppdaterats till att klara problem som inte gick att lösa sist jag gjorde samma sak. Lite surt med tanke på hur jag har förbättrat och donat för att kringgå problemen… men som man frågar får man svar. Måste lära mig att fråga bättre… då slipper jag göra om utan att ens gjort fel… För de fel jag gör, vill jag gärna göra i smyg… Det blåser för övrigt skitkallt ute… så var de med det. Snart dags att falla samman i soffan och titta på 2 ½ män… gillar program som man inte måste följa för att roas av… Väderfixeringen idag var säkert herr Welams fel de också…  

Av Soffan - 17 mars 2009 12:47

Det känns som om det är läge för en väderrapport… Solen skiner fint utanför fönstret… men det ser ut att blåsa… det är ingen blå himmel, snarare nått mjölkliknande…. men det är i alla fall mer vår nu än i morse. Och det tacka jag för….

Av Soffan - 17 mars 2009 07:17

Har just vaknat o kollat ut…. snöflingorna trillar ner… el snarare öser ner, dom är ju säkert tre cm i diameter… suck… många är dom också… Är dessutom lite ur form idag, som kontrast till förbaskad som igår… Har drömt mardrömmar i natt. Tolkning; läs inte tecknade tonårsböcker om miljöförstöring någon timme innan läggdags. Fan ta Welam…och hans vÄdermödor... och inget annat...

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards