Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 28 november 2012

Av Soffan - 28 november 2012 11:35

Pigg och glad, igen, men man blir nog det av att drömma om färdiga projekt och att det fanns massor med pengar på kontot. Var slantarn kom ifrån vet jag inte... lär inte få dom via jobbet i alla fall... men dom vara många och skulle räcka till "allt". Men nu är det vakentid, verklighet och relativt tomt konto... och det börjar dra ihop sig till lunch. Och lunch är positivt, förutsatt att man är hungrig. Och skulle man nu ändå inte vara hungrig så har jag, som av en händelse, just inhandlat två kilo Punchpraliner och fem stekspadar... Vem har sagt att måttlighet och jag hör samman? Inte jag i alla fall... Ska bara göra ett lite ryck till med trafiken mellan Falun och Borlänge få se vad jag kan hitta på för nått att göra.

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards