Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 18 april 2013

Av Soffan - 18 april 2013 20:11

Är ungefär hur trött som helst. Insåg nyss att jag suttit framför tv och bara stirrat i nära en timme, på hockey. Ska försöka rädda upp kvällen genom att, faktiskt för ovanlighetens skull, käka glass. Har en liten slatt kvar sedan helgen när vännen M o jag frossade lite mums.


Barnbarnets besök på kontoret igår har annars varit dagens samtalsämne. Hon gick ut tyst, blygt och försynt, men fick snabbt koll på läget och en mängd olika sysslor som roar inte bara mig, utan även en blivande treåring. Att dokumentslängartunnan är en höjdare och att garaget gömmer många bussar har de flesta koll på nu. Och de finns nog faktiskt en del kollegor som inte har eller hade koll på dom bitarna... i alla fall inte det om bussarna och garaget.


Fick i alla fall bra hjälp att städa och sortera, vilket verkligen behövdes. För nu ser man färgen på skrivbordet igen, men lovar att den inte är finare nu än förra gången jag såg trät mellan alla papper. Men nu, dags för glassen, som jag hoppats tinat något under tiden den stått till sig.



Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards