Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 4 juni 2013

Av Soffan - 4 juni 2013 20:59

Skulle kunna glädja mig fullt ut åt mina skattepengar, men jag fryser så galet om fötterna så jag kan inte. Hade ju till och med rumpvärmen på i bilen hem idag... Barnbarnet tröstade mig när jag dagishämtat henne med att det; inte riktig sommar än, bara vår, sommar sen, snart. Klok flicka de där... men snart, då blir de varmt... på riktigt. Men innan dess har jag insett att jag nog måste tvätta mina fönster om jag ska kunna se nån sol, om den nu återkommer nån annan dag. Och pelargonerna har vuxit ur sina krukor oxå, så dom ska oxå pysslas om. En annan dag, när det är varmare. Hm, och nu kom jag på vad jag skulle kunna gjort för mina skattepengar, hade ju kunnat köpa den fina kyl/frysen som jag tittade på men inte köpte, då jag köpte tvättmaskinen istället. Men nu får jag ju lov att hitta på nått annat... så tokigt, hehe.



Av Soffan - 4 juni 2013 20:09

Precis nyss kunde jag inte ens komma på vad det var för dag idag.. men nu har jag koll igen. Tisdag och tisdagar är rätt bra, fast det är kass mat på alla utematställen på just tisdagar, gillar inte fläsk. Annat var det igår, då va de annat fläsk och potatisgratäng på Slussbruden, nån av dem, missade numret. Va inte så noga heller, båt som båt.

Annars, förutom maten, så var det en jobb-ig dag igår. Grejade med allt och fixade och trixade över hela mitt område. Hoppas nått vart bra, annars får jag göra om o göra rätt, i morron. Idag har jag trixat me annat och siat om framtida tågtider... nån ska ju göra de oxå.

Men nu, Hart of Dixie...

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards