Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 16 februari 2014

Av Soffan - 16 februari 2014 14:08

Verkar ha energi över till idag oxå, trots gårdagens stökande, som fick ner mig i soffläge igen. För nyss har jag gjort något jag sparat på länge, mycket länge, jag har dammat och halvt sorterat, en plastkasse med, gamla diabilder. Nu fattas bara rengöring, på något för mig ännu okänt sätt, sedan scanning. Nöjdhetskänslan, tillsammans med dagens OS-guld, är stark.


Nu fattas mig bara något gott att äta, finns inte så mycket att välja på, så idag blire fruktsoppa, igen. Hunden har tillfälligt övergett mig för att hänga me sina andra kompisar, dom gör de dom gillar mest, de är ute på tur. Så äntligen har jag soffan för mig själv, utan en överljudsgnisslande uttråkad hund till sällskap.

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19
20
21
22 23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards