Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 10 februari 2014

Av Soffan - 10 februari 2014 21:15

Vet att det är fyra grader varmt ute, dvs inte ens minusgrader... men... det hjälps inte... jag kommer troligen ganska snart att frysa ihjäl.


Vet inte heller om det jag alltid skyller på hjälper så länge till heller, att jag bara är trött. Kollade på, ett för mig nytt program idag, Tvdoktorn... och där minsann pratade de stress. Har aldrig kännt mig speciellt stressad, men tusan vet. Ska nog se programmet en gång till, den här gången stillasittande. Men tills dess, Elementary, stressprogram får de bli en annan dag. Lärde mig alla fall en sak av de lilla jag hann se, jag är en jäkel på att andas. Avslappning och magandning, med blicken uppåt, då blir det snälla fina ickestressiga tankar.

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19
20
21
22 23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards