Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 23 juni 2014

Av Soffan - 23 juni 2014 13:08

Vet inte riktigt hur jag orkade, men jag har kört en tvätt och bäddat rent i sängen, vilket väl ändå får ses som ett friskhetstecken. Men vad tror ni hände sekunden efter att jag hängt tvätten på balkongen, jo, tänka sig - de regnar, dessutom rätt mycket. Skvätter åt alla håll. O Lilla hunden, som senaste timmen har varit sugen på att gå ut, han pep iväg och goa ner sig i sin korg, stendöv. De va visst inte så så viktigt att gå ut, inte när de regnar i alla fall. Och inte nog med det, trodde ett tag att alla jag terrat med sms från mitt sjukläger helt enkelt bara ignorerade mig... men tydligen inte, utan min mobil har fått för sig att den inte ska ta emot sms, igen, slumpvis. Så nu är det plötslig jag som är den ofine, som inte svarar på sms. Vill inte orkar inte tycker inte jag behöver vägrar orka köpa annan mobil. 


Äh, får bli soffläge igen till värsta regnet gett med sig, sen en kort prommis, vare sig promenadkollegan vill eller ej... o så lite åska? Vi ska idag ta oss ända bort till återvinningsbuttarna med en kartong. 

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards