Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 24 juni 2014

Av Soffan - 24 juni 2014 21:17

Köpte en virknål idag. Kan inte riktigt förklar hur jag tänkte. Men de va väl nått me garn och att prestera? Synd bara att jag inte kan vare sig läsa mönster eller hantera virknål. Borde kanske satsa på ett par nya springdojjor ist? Vet ju iaf hur man gör när man springer, även om jag inte "gör" sånt... 


Men bortsett från virknålar och outförd träning, så levs livet lättare idag, än de senaste fyra dagarna. Snuvan är hanterbar, ingen Rudolfröd kran, jag kan dra djupa andetag och hostan som då anfaller mig, är oxå nästan hanterbar.


Var eftersökt i morse och när telefonerande trafikdedegaten fick fatt på mig, hade jag precis klämt munnen full me rostmacka. Fmmuuulade ur mig att de va bra, eller rent av betydligt bättre, att han ringde mig i morron istället, för då, så skulle jag kunna svara på massor me faktafrågor, på kontoret. Ska blir spännande att höra vad han vill. Politiker har ju ibland inte riktigt, sammalika, agenda som tjänstemännen har.


Men nu, klart slut varulvstjut... eller hm... dags att gå o sova. Barnbarnet sover sen länge och jag har käkat upp jordgubbarna som blev över när dottern for hem. Hunden snarkar... så, vad är kvar att göra? Läsa nån timme kanske? Skulle tro de... Öh... diska. Fyyy....

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards