Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 5 december 2014

Av Soffan - 5 december 2014 22:35

Läckande rör, dränkta förråd, sopor, för små bussar och dansande tomtar... de va min vecka de. Andra, som tex min kontorssambo, han passade på att bli far igen. Livet har olika uppgifter för oss alla.


Är i och för sig osäker på min uppgift, men vet att jag fått mycket gjort nu senaste dagarna som "grinig tant". Man får vara ifred, telefonsamtalen blir kort och databasen fylls med ny trafik. Hemma har det oxå blivit lite fart, tredje fönstret av fyra är nu julpyntat... vilket skedde nån gång i morse innan sju, typ nån timme efter att jag diskade. Jobbar hårt på att testa grannarnas tålamod... Däremot har letande efter en julklappsbok varit resultatlöst. Saker kan så att säga vara mer eller mindre borttappad... och den här klappen är verkligen borta. Ska ta mig en funderare till... klappen måste ju vara nånstans, eller hur? 

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards