Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 24 december 2012

Av Soffan - 24 december 2012 10:11

FrootLoops och vörtmacka med russin tlll frukost, o en kopp te och jag är redo att ta mig an dagen. Jag nyser och har stor plåsterlapp på fingret, alla klappar är inte riktigt inslagen och än värre, har inte riktigt hittat de sedan länge undangömda klapparna än. Men de löser sig... Lägenheten är fortfarande ett kaosområde MEN granen är klädd. Barnbarnet fristilade ju i förrgår och vi kör inget tema i granen, utan snarare, allt på en gång. Den ser ut som en vackert strösslad grön glass, och barnbarnet är nöjd med resultatet, o jag likaså. Jag fick inte hänga så många grejer själv, så det mesta sitter i två och ett halvtårshöjd. Så kanske jag hänger upp en o annan fin kula där oxå. Men nån stjärna blir de inte, den... tja, den finns inte mer.


Eftersom jag har en stund över just nu borde jag kanske sätta fart med pysslandet... men kollar på Astrids Jul i stället med den lilla vovvens snarkandes i knät. Rätt juligt och mysigt de me...

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards