Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 14 juli 2012

Av Soffan - 14 juli 2012 21:36

Hm, det tog minsann sin lilla tid att få fart på dvd. Någon, misstänker ingen speciell, har pillat ur batterierna ur dosan... Hann träna på många av mina mindre fina ord innan jag hittade "felet". Men nu så... dags för Disney och John Carter...

Av Soffan - 14 juli 2012 21:03

Minst tio år år gamla minnen, det var vad som möte mig när jag rev upp dörren hemma igen efter en snabbvända till skafferiet; Dia Psalma, De Lyckliga Kompisarna... och nästan som gamla blandband... Definitivt 50 spänn...  o en massa annat musikaliskt godis. Dottern har fått fart på stereon... och volymgrejen, som sprakar när man vill höja ljudet, och det kändes så himlans bekant. Dottern och barnbarnet kuttade och levde loppan, så det var nog inte sista gången dom gamla skivorna spelades denna sommar. Hoppas jag...

Men nu är det tyst, barnbarnet sover efter en händelserik dag och hennes mor o far är på grillning. Man somnar tydligen gott efter att ha skuttat en stund på kvällen och innan har varit i skogen o hälsa på gammelmorfar och alla hönsen o kaninen Doris, både på eftermiddagen och nu till kvällen. Och har man sen fått en dos av gammal trallpunk oxå, då somnar man nog lycklig, inte bara som tvååringen utan även medelålders. Men där är jag inte riktigt än, eller jo, åldersmässigtm men inte för kvällen, först blire en stund med John Carter...

Av Soffan - 14 juli 2012 13:39

Lördag morron, 23 inkomna jobbmail och mobilen bryter samman. Är det mån tro ett tecken på att till och med mobilen anser att det är dags för semester?

Verkar aldrig ta slut på inkomna felmeddelanden... så det blir en jobbdag till, minst. Sen får de vara nog...

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards