Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 18 december 2013

Av Soffan - 18 december 2013 20:24

Insåg just att jag är helt oförberedd inför morgondagens tavellotteri. Har ingen plan, överhuvudtaget. Men det finns i alla fall ingen glastomte i år. Så hur det än går kan det ändå inte bli värre än det året, året när jag vann, eller snarare valde, den taniga vulgotomten. Hade ju lixom inget att välja på den gången, heller. Brukar ju faktiskt inte direkt ha nån tur i lotteriet. Men måste nog ta mig tid att se över konsten, innan det är dags att välja. Menar, kan ju ha tur att få välja i år.


En annan sak som jag däremot fått till i år är julkorten. Där fick jag till alla stadier, på en smäll. Däremot måste jag kanske erkänna att jag kanske inte tänkte till riktigt, så... förlåt... du som inget julkort får, även om du outtröttligt - år efter år - snällt och omtänktsamt sänder mig en julhälsning. Jag är tacksam och glad, även om jag glömmer visa det och ge samma omtanke tillbaka.

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21 22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards