Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 9 september 2012

Av Soffan - 9 september 2012 19:30

Vart inget stopp vid Hjultorget i fredags, tack o lov. Behöver inget o vill inget ha, men just där hittar jag ofta precis just sån som jag behöver... troligen i nått annat liv... där jag inte redan har en fylld lägenhet med fyllda garderober. Matchen var... sådär... vart en förlust... och kan det gå... men det som irriterade var att man pga lite folk verkligen hörde hur många uttrycker sin frustration. Led med två små barn vars far, med sällskap, fällde de mest osannolika kommentarer... som liten vill man ju inte gärna behöva skämmas... men det var dom stora nog att göra. O jag skäms över att jag bara satt o lyssnade på all skit fadern hävde ur sig, utan att reagera, mer än här...

Annars så har helgen varit en sån där alldeles extra bra helg. Har hängt med barnbarnet och då går det undan. Mata hönor, gunga högt, göra sandkakor, kolla tv, bygga duplo och pussla. Fast när vi pusslade då hade barnbarnet sin morfar till hjälp. Tur bitarna inte är alltför många o små än... men vi kan ju lånbytas glasögon... haha.   

Sen var tanken att det var idag jag skulle sagt, ibland händer det... eller vissa grejer har hänt; jag har dammsugit bilen. Troligen första gången det hänt... brukar köpa annan bil istället. Men det jag skulle gjort var att förlänga mitt lottot, som jag aldrig vunnit nått enda på, någonsin. Men de får bli en annan dag...

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards