Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 26 september 2012

Av Soffan - 26 september 2012 17:35

Halva veckan har gått och jag sitter fast på kontoret med gummistövlar och utan bil när jag borde vara på mässa i "finskor". Går så himla bra just nu... men... jag har inte dränkt hela skrivbordet i kaffe idag... jag har heller inte missat bussen på flera dagar. Har grejat klart två lägenhetsförsäljningar i föreningen men inte ringt tv-leverantören eller sotaren... men det kommer. Blommorna har fortfarande övertaget om vardagsrummet och nu har dom börjat fälla blomblad, dom uslingarna. Blir lagom att ta reda på till helgen...

Barnbarnet verkar ha förlåtit mig från igår, då hon mycket bestämt deklarerade att hon var arg... Surt det där när mormor är påstridigt o hävdar att det är i sängen man sover... och dessutom tramsar om kuddar hit o dit... haha. Det viktiga är i alla fall att jag är förlåten…


Och på tal om det där med gummistövlar, behöver jag ens berätta att det naturligtvis inte regnar nu…


Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards